Aquest any, el títol, tant masculí com femení del Campionat d'espanya per equips de 1a categoria va quedar, sí o sí, a Catalunya, ja que els dos equips locals van jugar els dos scepters en joc.
Aquest any, el títol, tant masculí com femení del Campionat d'espanya per equips de 1a categoria va quedar, sí o sí, a Catalunya, ja que els dos equips locals van jugar els dos scepters en joc.
Nosaltres utilitzem cookies per donar la millor experiència possible a la nostra web.
Fent clic a "ACCEPTAR", està donant-nos el teu consentiment per a utilitzar totes les galetes.
Vostè pot trobar més informació sobre les galetes que estem fent servir i desactivar-los per anar a la configuració.